Μια παράλογη διάταξη που αφορούσε τα μεταχειρισμένα οχήματα που έρχονταν από το εξωτερικό, άλλαξε προς το καλύτερο.
Μέχρι σήμερα, η παλαιότητα για τον υπολογισμό του τεκμηρίου διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα καθώς και η μη καταβολή του φόρου πολυτελούς διαβίωσης για τα αυτοκίνητα με κυβισμό πάνω από τα 1929 κυβικά, υπολογιζόταν βάσει του αναγραφόμενου επί της άδειας κυκλοφορίας έτους πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα, ανεξάρτητα εάν το αυτοκίνητο αυτό είχε κυκλοφορήσει και σε κοινοτικές χώρες ή χώρες Ε.Ο.Χ.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί να πληρώνουν περισσότερα χρήματα διότι το αυτοκίνητό τους θεωρούταν σχετικά καινούργιο ή καινούργιο εφόσον είχε μόλις βγάλει άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, ενώ ήταν μεγαλύτερης ηλικίας εφόσον στο εξωτερικό είχε εκδοθεί παλιότερα η πρώτη άδεια κυκλοφορίας.
Αυτά και άλλα πολλά παράλογα συμβαίνουν στο χώρο του αυτοκινήτου, στην Ελλάδα. Ένα ακόμη παράδοξο είναι ο υπολογισμός για τα τέλη και την φορολόγηση, αναφορικά με τον κυβισμό και όχι με την ιπποδύναμη (τα καινούργια πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας βάσει των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα).
Μετά από παρέμβαση του υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Παπαδόπουλου, προς το Υπουργείο Οικονομικών, σχετικά με την αναγκαιότητα υπολογισμού των τεκμηρίων των επιβατικών αυτοκινήτων βάσει του έτους πρώτης κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα ή σε Κοινοτική χώρα ή χώρα Ε.Ο.Χ., λαμβάνεται πλέον αυτό ως έτος υπολογισμού των τεκμηρίων ή τεκμηρίων πολυτελούς διαβίωσης.
Επειδή περιήλθαν σε γνώση του Υπουργείου, ότι ορισμένες Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών, αρνούνται την αναγραφή επί του εντύπου της αδείας κυκλοφορίας και του έτους της πρώτης κυκλοφορίας των επιβατικών αυτοκινήτων, επισημάνθηκε στις Υπηρεσίες αυτές, η υποχρέωση αναγραφής σε ειδικό πεδίο επί του εντύπου της άδειας κυκλοφορίας και του έτους πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στις κοινοτικές χώρες και σε χώρες της Ε.Ο.Χ. (εάν αυτό είχε εισαχθεί σαν μεταχειρισμένο) καθώς και ο τρόπος εξεύρεσης του έτους αυτού (φάκελος αυτοκινήτου, ξένη άδεια κυκλοφορίας, βεβαίωση από επίσημη αντιπροσωπεία κλπ).
Στην ίδια εγκύκλιο του Υπουργείου, επίσης γίνεται και ειδική μνεία ακόμη και για τα προερχόμενα επιβατικά αυτοκίνητα από τον Ο.Δ.Δ.Υ.