Όταν μια διαφήμιση είναι καλή, «πιάνει» τον θεατή και πουλά με επιτυχία το προϊόν της. Όταν μια διαφήμιση σου θυμίζει φιλμ του κινηματογράφου και σε κάνει να ταξιδεύεις στα πιο βαθιά όνειρά σου, τότε ξεπερνά τον αρχικό στόχο της και γίνεται ένα έργο τέχνης.
Aν ακουγόμαστε ενθουσιασμένοι, είναι γιατί το τελευταίο διαφημιστικό σποτ της νέας καμπάνιας του ΙΚΕΑ ανήκει κατευθείαν στη δεύτερη κατηγορία και εδώ και λίγες μέρες που έχει κυκλοφορήσει, μας έχει πάρει το μυαλό.
Πρόκειται για το τρίτο κομμάτι της The Wonderful Everyday καμπάνιας της εταιρίας, η οποία επικεντρώνεται στα μέρη του σπιτιού που οι μέρες μας ξεκινούν και τελειώνουν, δηλαδή στη κρεβατοκάμαρα και στο μπάνιο. Τις δύο αυτές προσωπικές ζώνες ασφάλειας του καθένα μας, όπου ξυπνάμε, ντυνόμαστε και ετοιμαζόμαστε για τη μέρα που θα ακολουθήσει. Τις ίδιες ζώνες στις οποίες έπειτα επιστρέφουμε, ξεντυνόμαστε και χαλαρώνουμε. Τα πιο σημαντικά αλλά και τα πιο παραμελημένα κομμάτια του σπιτιού μας.
Το πρώτο διαφημιστικό αυτής της καμπάνιας αφορά στην κρεβατοκάμαρα και έχει το όνομα «BEDS». Γυρισμένο από τον Juan Cabral, αφηγείται το όνειρο μιας γυναίκας η οποία ξυπνά ανάμεσα στα σύννεφα και ξεκινά μια πτώση προς τη γη, πέφτοντας στη πορεία σε διάφορα κρεβάτια, μέχρι να βρει το ένα που την κάνει να νιώθει τέλεια. Το κρεβάτι του ξυπνά κάθε πρωί στο σπίτι της.
Το κείμενο που ακούγεται είναι από το «Όνειρο Θερινής Νυκτός» του Σαίξπηρ, ενώ η στιγμή που η γυναίκα ξυπνά με μια ανεπαίσθητη σύσπαση, μας θύμισε όλες εκείνες τις φορές που πεταγόμαστε μέσα στον ύπνο μας νιώθοντας πως πέφτουμε από κάπου. Και αν, όντως, πέφτουμε κάθε βράδυ από τον ουρανό, μέχρι να βρούμε το δικό μας αγαπημένο κρεβάτι;
Δείτε παρακάτω το βίντεο της διαφήμισης και, απλά, αφεθείτε.
http://youtu.be/aQPs9lRgFKc