Ποδόσφαιρο

Ένα τρανταχτό παράδειγμα για το πόσο ωφέλιμη είναι η διαφήμιση μέσω του ποδοσφαίρου (vid)

152834Με μια επένδυση παγκοσμίου βεληνεκούς στο UEFA Champions League, η Nissan ήδη έχει δρέψει τους καρπούς της.

H ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, διανύει το πρώτο έτος από τα συνολικά τέσσερα χρόνια της χορηγικής συμφωνίας με την πιο διάσημη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου στον κόσμο και με την ευκαιρία αυτή, ο Roel de Vries, από την θέση του Corporate Vice President, Head of Marketing & Brand Strategy της Nissan δήλωσε ότι η μάρκα είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τον τρόπο που έχει εξελιχθεί μέχρι στιγμής, η συνεργασία αυτή. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής,», είπε. «Έχουμε μετρήσει τον αντίκτυπο που έχει η συγκεκριμένη χορηγία και τα αποτελέσματα στην Ευρώπη είναι πράγματι πολύ ενθαρρυντικά.»

Η συνεργασία με το UEFA Champions League, στηρίζεται στο «Innovation that Excites» που πρεσβεύει η Nissan και στόχος της μάρκας είναι να διεισδύσει πρωταρχικά στη συνείδηση των Ευρωπαίων καταναλωτών και για τα επόμενα τρία χρόνια, στα νοικοκυριά όλου του κόσμου.

Δείτε video από τις δράσεις της Nissan, στον τελικό του UEFA

πηγή

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected
P