Τηλεφωνικό κέντρο, υπό μορφή call center, ετοιμάζει το υπουργείο Εργασίας για να καλύψει τα ερωτήματα και τις απορίες των πολιτών, αναφορικά με το Κοινωνικό Επίδομα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) για το 2017 και την αίτηση στο keaprogram.gr
Σε ευρεία σύσκεψη, που έλαβε χώρα χθες, ανάμεσα σε αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και την πολιτική ηγεσία του τομέα της Πρόνοιας, αποφασίστηκε να δημιουργηθεί ένα πρότυπο τηλεφωνικό κέντρο για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες που εκτιμάται ότι θα προκύψουν, ειδικά κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ).
Σύμφωνα με τα dikaiologitika, το χρονικό όριο που έχει τεθεί για να ξεκινήσει η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποδοχής αιτήσεων (keaprogram.gr), παραμένει η αρχές Φεβρουαρίου. Από τις έως τώρα επαφές που έχουν γίνει με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), φαίνεται ότι είναι εφικτό να είναι όλα έτοιμα ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία, εντός των νέων χρονοδιαγραμμάτων. Ταυτόχρονα, οι υπηρεσίες Πρόνοιας του υπουργείου Εργασίας ανέλαβαν την υποχρέωση και αποστέλλουν σε όλους τους δήμους, πανελλαδικά, όλα τα έγγραφα εκείνα που είναι απαραίτητα για την τυπική, αλλά και ουσιαστική έναρξη του Προγράμματος.
Υπενθυμίζεται ότι το ΚΕΑ για το τρέχον έτος εκτιμάται ότι θα καλύψει περίπου 700.000 πολίτες που διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας. Η δαπάνη για το πρόγραμμα θα καλυφθεί για φέτος, από κονδύλια του κρατικού προϋπολογισμού (περίπου 760 εκατ. ευρώ).