Κατηγορίες
Διάφορα - Οικονομία

Επίσημα τα τέλη κυκλοφορίας ανά μήνα, πιο συχνά στο ΚΤΕΟ οι κάτοχοι παλαιών οχημάτων (vid)

Το νομοσχέδιο για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας με το μήνα ψηφίστηκε στη Βουλή, ενώ η κυβέρνηση θέλει να κάνει πιο αυστηρό το πλαίσιο των ελέγχων.

Για τις αλλαγές τόσο στα τέλη, αλλά και στους ελέγχους των ΚΤΕΟ για τα ΙΧ αυτοκίνητα μίλησαν στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο δημοσιογράφος Γιώργος Ανδρής και ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής ιδιωτικών ΚΤΕΟ, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Όπως τόνισε ο κ. Ανδρής, το νομοσχέδιο έχει μια διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια: δεν υπάρχει το «πέναλτι» του ενός ή δύο μηνών που πλήρωναν μέχρι πέρυσι όσοι ήθελαν να κινήσουν τα οχήματά τους το καλοκαίρι.

Δηλαδή για ένα μήνα, έπρεπε να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας δύο μηνών, ενώ για έξι μήνες πλήρωναν το ποσό που αντιστοιχούσε σε οκτώ μήνες. Έτσι, πληρώνει ο κάθε ιδιοκτήτης το αντίστοιχο ποσό που προβλέπεται για κάθε μήνα που θα κυκλοφορήσει το όχημά του.

Πλέον, για να ισχύσει το ν/σ και να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων να απευθυνθούν στις ΔΟΥ για να παραλάβουν τις πινακίδες τους, θα πρέπει να δημοσιευθεί σε ΦΕΚ.

Πιο συχνά στο ΚΤΕΟ

Ωστόσο, αλλαγές έρχονται και στον τομέα των ελέγχων των ΙΧ αυτοκινήτων, με την κυβέρνηση να εξετάζει το ενδεχόμενο ετήσιων ελέγχων στα παλαιότερα οχήματα, αντί για διετή έλεγχο που προβλέπεται τώρα.

Όπως σημείωσε ο κ. Μπακιρτζής η ηλικία του στόλου των οχημάτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα συνεχώς γερνάει, με το μέσο όρο ηλικίας αυτή τη στιγμή να βρίσκεται στα 15 έτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 8% των οχημάτων που περνά από τον έλεγχο ΚΤΕΟ «κόβεται» με τα πιο συνηθισμένα προβλήματα να έχουν να κάνουν με τα ελαστικά, τα φρένα ή τα αμορτισέρ. «Αυτά που έχουν σοβαρά προβλήματα, δεν περνούν ΚΤΕΟ» σημείωσε ο κ. Μπακιρτζής, τονίζοντας πως υπολογίζονται σε πάνω από ένα εκατομμύριο τα οχήματα που δεν έχουν ελεγχθεί.

«Ο φόβος είναι για τα αποτελέσματα των ελέγχων, όχι για το κόστος του ΚΤΕΟ» πρόσθεσε.

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected
P