Υποτονική και αναγνωριστική ήταν η χθεσινή πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου μέτρου click away στην αγορά.
Λιγοστά ήταν τα εμπορικά καταστήματα που άνοιξαν, μιας και αρκετά δεν είχαν προλάβει να ετοιμαστούν για να ανοίξουν. Ωστόσο, σαφέστερη εικόνα θα υπάρχει τις επόμενες ημέρες, οπότε και θα δοθεί ο απαραίτητος χρόνος τόσο στους επιχειρηματίες όσο και στο αγοραστικό κοινό για να ενημερωθούν σωστά και να εξοικειωθούν σιγά σιγά με το νέο μέτρο.
Όπως αναφέρει το makthes.gr, καταστηματάρχες και καταναλωτές εμφανίζονται προβληματισμένοι για το νέο μέτρο.
Οι μεν επιχειρηματίες είναι απογοητευμένοι μιας και θεωρούν ότι ακόμα και με το click away θα χάσουν μεγάλο μέρος του εορταστικού τζίρου τους σε σχέση με αυτό που θα είχαν εάν λειτουργούσαν κανονικά. Ελάχιστοι ήταν οι πελάτες χθες που προσήλθαν στα καταστήματα για να παραλάβουν τις παραγγελίες τους, όπως ελάχιστες ήταν και οι παραγγελίες.
Ο επιχειρηματικός κόσμος της πόλης αντιδρά στο μέτρο του click away μιας και τα καταστήματα που διαθέτουν eshop είναι πολύ λίγα, ενώ ο ΕΕΘ το καταδικάζει, αναφέροντας πως «Οι αποφάσεις που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση αποτελούν πλήγμα για τον κόσμο της Αγοράς και της Μικρομεσαίας Επιχειρηματικότητας και ευνοούν με τρόπο προκλητικό τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και τις πολυεθνικές εταιρίες με τις αλυσίδες καταστημάτων».
Έστειλε μάλιστα και επιστολή διαμαρτυρίας στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τη σχετική απόφαση λειτουργίας της αγοράς με τη μέθοδο του click away.
Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές είναι μουδιασμένοι ακόμα αλλά και μπερδεμένοι, αναφορικά με το πώς λειτουργεί το click away.
Μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού δεν γνωρίζει -τουλάχιστον προς το παρόν- τι πρέπει να κάνει για να ψωνίσει αλλά και ποιο sms να στείλει για τη μετακίνησή του στα εμπορικά καταστήματα.
Κάποιοι καταναλωτές δε εμφανίζονται δύσπιστοι και θεωρούν ότι το νέο μέτρο είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσει.