Διάφορα - Οικονομία

Ο αιφνιδιασμός των εμπόρων και τι θα γίνει με τις παραγγελίες των καταστημάτων την εβδομάδα του lockdown (vid)

Οι σημερινές αποφάσεις της κυβέρνησης όπως τις ανακοίνωσε νωρίτερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, έπιασαν για μία ακόμη φορά στον… ύπνο τους καταναλωτές αλλά κυρίως τους εμπόρους που πάλευαν να κερδίσουν κάτι από τον χαμένο τζίρο με το click away.

“Αιφνιδιαστήκαμε για μία ακόμη φορά” δήλωσε χαρακτηριστικά στην κάμερα της ΕΡΤ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, επισημαίνοντας πως μόλις την Πέμπτη είχε δημοσιευτεί η απόφαση της κυβέρνησης για ανοιχτά καταστήματα αύριο Κυριακή 3/1.

Μάλιστα, ο κ. Φιλιππίδης τόνισε πως έμαθαν τα νέα από τις τηλεοράσεις, εξέφρασε την απορία του για το τι άλλαξε μέσα σε 36 ώρες, όμως τόνισε πως οι έμποροι της Θεσσαλονίκης θα πειθαρχήσουν στην απόφαση, λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν είναι καιρός να παίρνουμε ρίσκα.

δείτε το βίντεο από το κανάλι της ΕΡΤ στο youtube ΕΔΩ

Τι θα γίνει με τις παραγγελίες click away

Η απόφαση της κυβέρνησης για ακόμα πιο σκληρό lockdown μέχρι το πρωί της 11ης Ιανουαρίου αιφνιδίασε τους εμπόρους καθώς αυτό σημαίνει «πάγωμα» και στο click away. Τι θα γίνει με τις προγραμματισμένες παραγγελίες.

Οι έμποροι ήταν ήδη έτοιμοι για τον νέο τρόπο λειτουργίας, click in shop που είχε προαναγγείλει το υπουργείο Ανάπτυξης μετά την επιτυχία της υπηρεσίας click away. Προς το παρόν αυτό δεν φαίνεται στον ορίζοντα.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το δελτίο ειδήσεων του Star, οι καταστηματάρχες είναι αρκετά αναστατωμένοι αφού ήδη είχαν προγραμματίσει παραδόσεις με τη μέθοδο του click away την επόμενη εβδομάδα.

Στο…περίμενε και το click in shop

Το γεγονός μάλιστα ότι οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν καταφέρει ακόμα να εξυπηρετήσουν όλους τους πελάτες τους, δημιουργεί στους εμπόρους ακόμα περισσότερη ανησυχία.

Το πιθανότερο είναι ότι το κάθε κατάστημα θα επαναπρογραμματίσει με τον πελάτη την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας του μετά τις 11 Ιανουαρίου, οπότε και ανακοινώθηκε ότι θα λήξει το lockdown, σύμφωνα με το Star.

Επίσης, έμποροι και πελάτες να συνεννοηθούν τηλεφωνικά για κατ’ οίκον παράδοση, ακόμα και από τους ίδιους τους καταστηματάρχες, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις, κάτι το οποίο συνέβαινε και πριν τεθεί σε εφαρμογή η υπηρεσία click away.

Οι μεγάλες αλυσίδες θα δρομολογήσουν επίσης νέες διαδικασίες για να μπορέσουν από Δευτέρα ώστε να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους που περίμεναν να παραλάβουν με τη μέθοδο του click away.

*με στοιχεία από το makthes.gr

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected
P