Σε ένα έτος σημαντικής πρόκλησης όπως το 2020, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας παγκοσμίως, η Automobili Lamborghini ανταποκρίθηκε στην έκτακτη κατάσταση με μεγάλη ευελιξία και αποφασιστικότητα, καταγράφοντας θετικά εμπορικά και οικονομικά αποτελέσματα.
Το πιο αξιοσημείωτο οικονομικό αποτέλεσμα είναι η επίτευξη της υψηλότερης από ποτέ κερδοφορίας.
Ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Automobili Lamborghini, σχολίασε: «Η άμεση μας ανταπόκριση, ο ιδανικός συνδυασμός μοντέλων και η αυξανόμενη ζήτηση για προσαρμογή των προϊόντων μας, ώθησε την κερδοφορία στα υψηλότερα επίπεδα. Σε μια τόσο δύσκολη χρονιά, η μάρκα έδειξε εξαιρετική δύναμη και συνέχισε την αυξανόμενη προσπάθεια της πηγαίνοντας κόντρα στη τάση της παγκόσμιας βιομηχανίας πολυτελών αυτοκινήτων».
Το 2020 ήταν η δεύτερη καλύτερη χρονιά για την Lamborghini από άποψη κύκλου εργασιών και αριθμού παραδοθέντων αυτοκινήτων. Η Lamborghini έληξε τη χρήση 2020 με κύκλο εργασιών 1,61 δισ. ευρώ, 11% πάνω από το 2019. Αυτό οφείλεται στη μείωση που προκλήθηκε από τη διακοπή της παραγωγής 70 ημερών την άνοιξη, σύμφωνα με τις οδηγίες της ιταλικής κυβέρνησης και για την προστασία της υγείας των εργαζομένων κατά την αρχική φάση έκτακτης ανάγκης. Η εταιρεία επέδειξε άμεση αντίδραση και ευελιξία στο ανταπόκριση στην περίοδο έκτακτης ανάγκης, μέσω προσεκτικής διαχείρισης κόστους και διασφάλισης συνέχειας στο σχέδιο αναβάθμισης της.
Το 2020 η Lamborghini παρέδωσε 7.430 αυτοκίνητα παγκοσμίως, αριθμός που αντιπροσωπεύει το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα των πωλήσεων της που ακολουθεί το ρεκόρ του 2019 με 8.205 αυτοκίνητα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες παρέμειναν στη κορυφή της αγοράς με 2.224 αυτοκίνητα που παραδόθηκαν, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (607), ηπειρωτική Κίνα, Χονγκ Κονγκ και Μακάο (604), Ιαπωνία (600), Ηνωμένο Βασίλειο (517) και Ιταλία (347).
Ο Winkelmann πρόσθεσε: «Το 2021 άνοιξε με πολύ θετικές προοπτικές, οι παραδόσεις τους δύο πρώτους μήνες φέτος έχουν ήδη ξεπεράσει εκείνες της προηγούμενης προ-πανδημικής περιόδου και οι παραγγελίες μέχρι τώρα καλύπτουν ήδη εννέα μήνες παραγωγής».
Φέτος, η εταιρεία αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά της Κίνας και τα στελέχη της εκτιμούν ότι θα καταλάβει την δεύτερη θέση στη λίστα των αγορών όπου δραστηριοποιείται η μάρκα κατασκευής πανάκριβων supercars.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ