Κατηγορίες
Διάφορα

Εγκαινιάστηκε σούπερ μάρκετ χωρίς υπαλλήλους – Θα «σκανάρεσαι» για να ψωνίσεις (vid)

«Covid-19: Η Μεγάλη Επανεκκίνηση»: Αυτός είναι ο τίτλος του βιβλίου που έγραψε ο Κλάους Σβαμπ, ο ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.

Τι λέει μέσα; Ότι η πανδημία του κορονοϊού είναι η αφορμή για να γίνει μια «Μεγάλη Επανεκκίνηση» στον κόσμο, ανάμεσα στα όσα αναφέρεται είναι στην εξέλιξη της τεχνολογίας και στην αυτοματοποίηση.

Το σχέδιο της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» έχει βρει εφαρμογή τους τελευταίους μήνες -εκτός των άλλων- στα σούπερ μάρκετ, καθώς η βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Tesco, άνοιξε το πρώτο της κατάστημα χωρίς ταμεία και ανθρώπους, στο οποίο απλά σκανάρεσαι μέσω της εφαρμογή σου στο κινητό και ψωνίζεις ανέπαφα.

Σύμφωνα με την evening standard oι πελάτες σε αυτό το κατάστημα θα μπορούν να επιλέξουν τα είδη παντοπωλείου που επιθυμούν και θα φεύγουν χωρίς να τα σκανάρουν ή να χρησιμοποιούν το ταμείο.

Σύμφωνα με την αλυσίδα, η νέα ιδέα, που ονομάζεται GetGo, θα δοκιμαστεί σε ένα κατάστημα Tesco Express στο High Holborn του Λονδίνου, και έρχεται μετά από την επιτυχημένη δοκιμή σε ένα κατάστημα στο Welwyn Garden City, όπου εδρεύει η Tesco.

Καθώς ο πελάτης φεύγει, οι κάμερες, οι οποίες τον παρακολουθούν συνεχώς, αλλά και οι αισθητήρες βάρους υπολογίζουν τι πήραν και χρεώνουν ανάλογα την εφαρμογή.

Για το εγχείρημα αυτό, η Tesco συνεργάζεται με την Trigo Vision, μια εταιρεία με έδρα το Ισραήλ που έχει αναπτύξει κάμερες και λογισμικό που επιτρέπει στους λιανοπωλητές να χρεώνουν αυτόματα τους πελάτες τους.

Η Trigo συνεργάζεται ήδη με τους γερμανικούς κολοσσούς των σούπερ μάρκετ REWE Group και Aldi Nord, καθώς και τη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ του Ισραήλ, Shufersal.

Το πρότζεκτ αυτό είναι η τελευταία προσπάθεια της αλυσίδας σουπερμάρκετ να πειραματιστεί με την ιδέα της λειτουργίας ενός καταστήματος χωρίς ταμεία, εν μέσω αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες και δεδομένης της έλλειψης εργατικού δυναμικού.

Μάλιστα το συγκεκριμένο εγχείρημα παρουσιάστηκε και σε ελληνικό ΜΜΕ, κάτι που ίσως σημαίνει ότι δεν είναι διόλου απίθανο ένα τέτοιο «πείραμα» να γίνει και στην Ελλάδα.

*Pronews

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected
P