Στόχος του Μαρκ Ζάκερμπεγκ είναι ξεκάθαρα η εικονική πραγματικότητα. Η αποκάλυψη έγινε στην ετήσια εκδήλωση Connect της εταιρίας Facebook και το ενδιαφέρον είναι όπως αναμενόταν τεράστιο εν μέσω σωρείας δημοσιευμάτων για τη ριζική αλλαγή της πλατφόρμας.
Το Facebook σχεδιάζει να «φτιάξει» ξανά τον εαυτό του στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, της δημιουργίας δηλαδή του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ αποκάλυψε ότι η εταιρεία του πλέον θα ονομάζεται Meta.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανακοίνωσε ότι ο κολοσσός των social media θα αλλάξει το όνομα της εταιρείας σε Meta, σε ένα rebrand που έρχεται καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει μια συνεχιζόμενη σειρά κρίσεων δημοσίων σχέσεων.
Ο Ζάκερμπεργκ έκανε την ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο του Facebook, όπου περιέγραψε το όραμά του για το metaverse – έναν ψηφιακό κόσμο χτισμένο πάνω στον δικό μας, που περιλαμβάνει στοιχεία ψηφιακής πραγματικότητας. «Πιστεύουμε ότι το metaverse θα είναι ο διάδοχος του mobile internet», είπε ο Ζάκερμπεργκ.
Η νέα εταιρεία συμμετοχών Meta θα περιλαμβάνει το Facebook, τη μεγαλύτερη θυγατρική του, καθώς και εφαρμογές όπως το Instagram, το WhatsApp και την εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus.
Στο πλαίσιο μάλιστα της ανάπτυξης του «metaverse», η facebook σχεδιάζει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα στην επόμενη πενταετία.
Το Facebook είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του «metaverse», ένα βήμα που ο επικεφαλής του Μαρκ Ζάκερμπεργκ χαρακτήρισε σημαντικό για το μέλλον της εταιρείας.