Απαντώντας στις αιτιάσεις της ΕΕ και των εθνικών κοινοβουλίων να μη χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, η Meta αποφάσισε να λάβει την απαιτούμενη συναίνεση ή… «στη χειρότερη» μια συνδρομή!
Η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ δίνει λοιπόν στους χρήστες δύο δυνατότητες, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές.
Η πρώτη είναι οι εφαρμογές να χρησιμοποιούνται δωρεάν, αρκεί ο χρήστης να συμφωνήσει να δώσει τα προσωπικά του δεδομένα, ώστε να βλέπει στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες μπορεί να είναι περισσότερες σε σχέση με χθες.
Η δεύτερη είναι να χρεώνει κάθε λογαριασμό 12,99€ τον μήνα.