Κατηγορίες
Γ Εθνική / Τοπικά

Κίνδυνος αναβολών στη Γ Εθνική!

Κίνδυνος να χαρακτηριστεί… κουτσουρεμένη θα είναι η 6η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής αφού η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε να συνεχίσει την απεργία της προασπίζοντας τα συμφέροντα της.

Αυτό σημαίνει ότι αναμετρήσεις όπου προβλέπονται μετακινήσεις με πλοία μπορεί να αναβληθούν, μιας και η Ομοσπονδία δεν αναγκάζει τις ομάδες να μεταβούν στον τόπο διεξαγωγής αγώνων με αεροπλάνο.

Το δελτίο τύπου της ΠΝΟ :

“H Διοίκηση της ΠΝΟ συνεδρίασε σήμερα με μοναδικό θέμα Ημερήσιας Διάταξης την εκτίμηση της εν εξελίξει απεργίας της Ομοσπονδίας που είχε εξαγγελθεί για 22 και 23 Οκτωβρίου 2024, και λήψη απόφασης.

Κατ’ αρχήν ο Γενικός Γραμματέας και η Διοίκηση χαιρετίζουν τη μαζική συμμετοχή των συναδέλφων μας που συμβάλλει στην καθολικότητα της απεργίας με σκοπό την τελική επίτευξη των αιτημάτων μας, όπως αυτά είχαν εξωδίκως αποσταλεί προς τις εργοδοτικές οργανώσεις και την Κυβέρνηση, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις μας το προηγούμενο διάστημα.

Μεγάλες συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν σήμερα σε αρκετά πλοία, παρουσία του Γενικού Γραμματέα και της πλειοψηφίας των Μελών της Διοίκησης, αλλά και μεμονωμένα από πρωτοβάθμια Σωματεία, με μοναδικό στόχο την επίλυση των πολύ σοβαρών προβλημάτων των Ναυτεργατών για τα οποία γίνεται η απεργία.

Κατά τη διάρκεια της σημερινής Συνεδρίασης, η Διοίκηση της ΠΝΟ έλαβε υπόψη την προκλητική και αδιάλλακτη στάση της εργοδοσίας για ανανέωση και υπογραφή της ΣΣΕ για το 2025, όχι μόνο για το ύψος του ποσοστού αύξησης, αλλά και για μια σειρά πολύ σοβαρών προβλημάτων όπως: οι απλήρωτες υπερωρίες, τα εξπρές δρομολόγια και οι διανυκτερεύσεις των μελών του πληρώματος αλλά και μια σειρά κλαδικών προβλημάτων.

Η Διοίκηση έλαβε επίσης υπόψη τη μη θετική ανταπόκριση από πλευράς Υπουργείου να βρεθεί άμεση λύση στο απαράδεκτο καθεστώς που έχει επιβληθεί εις βάρος μας, με το Ν. 4150/2013, την κατάργηση του 4μηνου της δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ ταχυπλόων με επιβολή 7μηνης δρομολόγησης, αυστηρή τήρηση του 10ωρου απασχόλησης του πληρώματος στα ταχύπλοα, αλλά και το εξευτελιστικό καθεστώς που ισχύει στις προϋποθέσεις της χορήγησης επιδόματος ανεργίας στους Ναυτεργάτες, καθιστώντας το απαγορευτικό αλλά κι όσοι το δικαιούνται να παίρνουν μηνιαίως τα ψίχουλα των 350 ευρώ.

Ταυτόχρονα, ομόφωνη ήταν η άποψη ότι από πλευράς του Υπουργείου και των Υπηρεσιών του για όλα τα παραπάνω καίρια ζητήματα τηρείται μια μεροληπτική στάση υπέρ της εφοπλιστικής πλευράς και κατά πολλές φορές νομοθετημένων και θεσμοθετημένων δικαιωμάτων των Ναυτεργατών.

Αφού, συνεκτιμήθηκαν όλα τα παραπάνω, κυρίως όμως, οι διαθέσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων μας στα πλοία, που συντάσσονται πλήρως με τις αποφάσεις της ΠΝΟ για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αποφάσισε ομόφωνα τη συνέχιση της 48ωρης απεργίας με νέα 48ωρη Πανελλαδική απεργία την Πέμπτη 24 και Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024 (με προοπτική κλιμάκωσης) από ώρα 00.00 έως 23.59 της 25 Οκτωβρίου στα Επιβατηγά Ακτοπλοϊκά πλοία και στα Μεσογειακά Τουριστικά πλοία (Ε/Γ-Ο/Γ Διεθνών πλοίων και Κρουαζιερόπλοια).

Η Διοίκηση αποφάσισε επίσης να ζητήσουμε την άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, την ενίσχυση περαιτέρω των απεργιακών κλιμακίων σε όλα τα λιμάνια και την πραγματοποίηση συγκέντρωσης την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου στις 10.00 μπροστά στο πλοίο ΕΛΥΡΟΣ στην Άγιο Διονύσιο.

Καλούμε όλους τους Ναυτεργάτες να βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με τα σωματεία τους, αλλά και την ΠΝΟ για να περιφρουρήσουμε τον αγώνα που δίνουμε και είμαστε βέβαιοι ότι στο τέλος θα κερδίσουμε.”

*primesport.gr

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected
P