Ένα εξαιρετικά επίκαιρο άρθρο δημοσιεύει το Sportcyclades, ενόψει και της νέας αναδιάρθρωσης που επίκειται στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ας το διαβάσουμε :
“Τα προβλήματα με τις ακτοπλοϊκές διασυνδέσεις μεταξύ των νησιών συνεχίζονται με πολλαπλά «θύματα» κάθε εβδομάδα, καθώς είναι πλέον παγιωμένο ότι για να παίξεις θα πρέπει να ταλαιπωρηθείς και να «ματώσεις» οικονομικά.
Αφήνοντας -προς στιγμής- πίσω μας το τραγικό για πολλούς φαινόμενο, ομάδες από τις Κυκλάδες να αγωνίζονται στην Αθήνα, κοιτάμε και εντός των Κυκλάδων και πιο συγκεκριμένα στη διασύνδεση Σαντορίνης Μήλου. Θύμα της ανυπαρξίας των δρομολογίων θα πέσει η Θύελλα Καμαρίου, όπου για το εκτός έδρας ματς της πρεμιέρας της Β φάσης του πρωταθλήματος κόντρα στον Παμμηλιακό θα περάσει κυριολεκτικά μία οδύσσεια για να φτάσει στο νησί της Αφροδίτης και έπειτα να επιστρέψει στη βάση της.
Συγκεκριμένα, η αποστολή της ομάδας θα αναχωρήσει την Παρασκευή μεσημέρι για την Ίο, από όπου λίγες ώρες μετά θα αναχωρήσει για τη Μήλο, όπου θα φτάσει αργά το βράδυ.
Αφού αγωνιστεί στον προγραμματισμένο αγώνα για τις 18:00 του Σαββάτου (15/3), τα ξημερώματα (2:30) θα αναχωρήσει για Πειραιά, όπου θα φτάσει τα χαράματα (6:30) και έπειτα στις 7:20 θα πάρει το πλοίο τις επιστροφής, όπου καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πατήσει και πάλι στη Σαντορίνη μετά από 14 ώρες ταξιδιού.
Αν κάποιος υπολογίσει τις ώρες ταξιδιού είναι εξωπραγματικές με βάση την απόσταση των δύο νησιών, καθώς απέχουν ακτοπλοϊκά 1 ώρα και 3ο λεπτά και παρόλα αυτά η Θύελλα Καμαρίου θα χρειαστεί να ταξιδεύει περίπου 20 ώρες για να δώσει έναν αγώνα.
Αυτά για τις “χειμερινές” Κυκλάδες, αφού το καλοκαίρι που θα υπάρχει μεγάλο κέρδος όλα αυτά θα γίνουν ευκολότερα και οι 20 ώρες θα μετατραπούν σε 3 ώρες…
Θα βάλει κανένας επιτέλους φρένο σε αυτόν τον κατήφορο;
Ακούει κανένας;”