Ο Εθνικός Νέου Κεραμιδίου συνεχίζει να εμπιστεύεται τα παιδιά που έχουν προωθηθεί από τα τμήματα υποδομής.
Τη Δευτέρα 22/6 η ομάδα της Πιερίας ανακοίνωσε την ανανέωση συνεργασίας με τους Αντώνη Στεφανίδη (2007, μέσος) και Άγγελο Κάλτσο (2008, μέσος) αμφότεροι προερχόμενοι από την Ακαδημία.









