Στην ενίσχυση της επιθετικής της γραμμής προχώρησε η ομάδα του Εργοτέλη, ανακοινώνοντας την επιστροφή του Μάριο Νοκάι. Ο έμπειρος φορ γυρίζει στο Μαρτινέγκο, εκεί όπου έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα, έχοντας σημαντική διαδρομή στο κρητικό ποδόσφαιρο. Ξεχωρίζει η πολυετής παρουσία του στον ΑΟ Αγίου Νικολάου, όπου αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ για πέντε συνεχόμενες σεζόν, ενώ έχει αγωνιστεί ακόμη σε Γιούχτα, Ερμή Ζωνιανών, ΠΑΝΟΜ, ΑΕ Νεάπολης και Νίκη Σητείας.
Η ανακοίνωση :
“Ο Γ.Σ. Εργοτέλης ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη της συνεργασίας του με τον Μάριο Νοκάι, ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα όπου έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα, για να ενισχύσει την επιθετική γραμμή ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο έμπειρος φορ έχει καταγράψει μια σπουδαία πορεία στα κρητικά γήπεδα, με κορυφαία παρουσία στον ΑΟΑΝ, όπου αποτέλεσε τον πρώτο σκόρερ της ομάδας για πέντε συνεχόμενα χρόνια, επιβεβαιώνοντας την αξία και τη συνέπειά του στο σκοράρισμα.
Με θητεία σε Γιούχτα, Ερμή Ζωνιανών, ΠΑΝΟΜ, ΑΕ Νεάπολης, Νίκη Σητείας και ΑΟΑΝ, ο Μάριο επιστρέφει στο Μαρτινέγκο φέρνοντας μαζί του εμπειρία, προσωπικότητα και αποδεδειγμένη εκτελεστική δεινότητα.
Μάριο, σε καλωσορίζουμε ξανά στο Μαρτινέγκο και σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την κιτρινόμαυρη φανέλα!”









