Με το βλέμμα στραμμένο στη σεζόν 2026/27, ο ΠΑΟΚ πραγματοποίησε το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) την πρώτη του προπόνηση στη Νέα Μεσημβρία, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου υπό τις οδηγίες του Αλέσιο Λίσι.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε κυρίως ασκήσεις με μπάλα, passing game, παιχνίδια κατοχής και οικογενειακό διπλό, με το ποδοσφαιρικό στοιχείο να βρίσκεται στο επίκεντρο από την πρώτη κιόλας ημέρα. Απόντες ήταν οι διεθνείς Σάντσεζ, Μπάμπα, Αντρίγια Ζίβκοβιτς, Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, οι οποίοι έχουν άδεια λόγω υποχρεώσεων με τις εθνικές τους ομάδες.
Στο πρόγραμμα ενσωματώθηκαν αρκετοί νεαροί ποδοσφαιριστές, ενώ ατομικό ακολούθησαν οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης. Θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ. Από την Τρίτη, το πρόγραμμα ανεβάζει ρυθμούς με διπλές προπονήσεις.












