Στο δυναμικό του Εθνικού θα παραμείνει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Μιχάλης Μπούσης, καθώς επήλθε συμφωνία με τη διοίκηση για την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Ο 29χρονος αμυντικός μέσος θα συνεχίσει να φορά τα κυανόλευκα, αποτελώντας μία αξιόπιστη λύση για τη μεσαία γραμμή της ομάδας.
Η ανακοίνωση :
“Παραμένει στο ρόστερ του Εθνικού και την νέα αγωνιστική περίοδο ο Μιχάλης Μπούσης. Ο 29χρονος (13.11.1996) αμυντικός μέσος ήρθε σε συμφωνία με την νέα Διοίκηση της ομάδας μας και θα συνεχίσει και την νέα season με τα κυανόλευκα. Ο Μιχάλης αποτελεί μια πολύτιμη επιλογή για κάθε προπονητή στον χώρος της μεσαίας γραμμής.
Μιχάλη καλή συνέχεια στον Εθνικό!”









