Κατηγορίες
Γ Εθνική / Τοπικά

Πιάσαμε πάτο κύριοι…

Πρωταθλητής Ηλείας ποδοσφαίρου Λυκείων αναδείχθηκε το 2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας που νίκησε στον τελικό του σχολικού πρωταθλήματος το ΓΕΛ Ζαχάρως με 1-0 την Παρασκευή (8/3) στο Στάδιο Πύργου.

Το παιχνίδι ωστόσο, που ήταν πολύ αμφίρροπο (ενώ δεν είχε κανονικό διαιτητή ποδοσφαίρου, αλλά απλό γυμναστή) σημαδεύτηκε από σοβαρά επεισόδια προς τη λήξη του! Επεισόδια ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων, αλλά και με πολλή ένταση στην εξέδρα που παρακολουθούσαν οι συμμαθητές τους. Εικόνες που δεν τιμούν τον θεσμό του σχολείου και της ίδιας της Παιδείας, πάνω απ’ όλα.

Όπως αναφέρει το iliaoikonomia, η ένταση μάλιστα συνεχίστηκε και έξω από το γήπεδο! Όπου σύμφωνα με μαρτυρία έφτασαν και …εξωσχολικές “ενισχύσεις”, ενώ κλήθηκε τελικά και η αστυνομία προκειμένου να διαλυθεί το πλήθος και να αποχωρήσουν όλοι ασφαλείς!!!

– Χαρακτηριστική κι η μαρτυρία του παρευρισκόμενου, γιατρού αλλά και γνωστού φωτογράφου αθλητικών γεγονότων στην Ηλεία, Βαγγέλη Δημητρόπουλου: “Η διοργάνωση, με γνώμονα χρόνων τόσων και τόσων επεισοδίων, ήθελε επισταμένη παρακολούθηση. Υπήρξαν υβριστικά συνθήματα, κροτίδες, αναπληρωματικοί που πηγαινοέρχονταν στην εξέδρα, χωρίς καν σύσταση-παρατήρηση! Ας το …έκοβαν εκει. Ας διακοπτόταν! Στο ημίχρονο υπήρξε λεκτική αντιπαράθεση γυμναστή-προπονητή, με κάποιους φιλάθλους-μαθητές…Όσο περνούσε η ωρα, η ένταση του παιχνιδιού, τα “γαλλικά” που ανταλλάσσονταν και εν συνεχεία το γκολ κι οι αποβολές, όπλισαν χέρια σε παραβατικές συμπεριφορές και πράξεις! Και πλέον, τίποτα και κανένας δεν μπορούσε να τα σταματήσει! Δυστυχώς για όλους και πολύ δε περισσότερο για τον ίδιο το θεσμό…

Ο παρατηρητης αγώνα, αν διέκρινα σωστά κάποια στιγμή δέχτηκε υβριστική συμπεριφορά σε συστάσεις που έκανε στον παγκο της μιας ομάδας! Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλα αυτά έγιναν στο …βωμό μιας μοριοδότησης. Ανάλογα έγιναν και στον αντίστοιχο αγώνα σχολείων της Πάτρας την ίδια ώρα… Πρόκειται δυστυχώς για κάτι πολύ γενικευμένο τα τελευταία ειδικά χρόνια”…

Για όλους όσους εμπλέκονται (μαθητές, εκπαιδευτικούς, φίλαθλοι-μαθητές), οφείλει να είναι η ενεργή η συμβολή τους στην προαγωγή του “εύ αγωνίζεσθαι”, του σεβασμού των κανόνων, του αντιπάλου και της αυτο-βελτίωσης μέσα από προσωπική και ομαδική προσπάθεια, καθώς και η διασφάλιση του παιδαγωγικού χαρακτήρα του Σχολικού Αθλητισμού.

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected
P