Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Περιγραφή

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Κατηγορίες
Διάφορα

Αλλάζουν όλα με το δίπλωμα μικρής μοτοσυκλέτας, τέλος τα μαθήματα οδήγησης και οι εξετάσεις

Απίστευτο και όμως αληθινό! Το υπουργείο Μεταφορών καταργεί τα μαθήματα οδήγησης για απόκτηση μοτοσικλέτας έως 125 κυβικά. Τι αναφέρει στο Dikaiologitika ο πρόεδρος Π.Σ.Ε.Ο. και ιδιοκτήτης σχολών οδηγών κ. Ζωγράφος.

Όπως μας τονίζει πλέον, με βάση το ΦΕΚ που έχει δημοσιευτεί κάποιος που θέλει να οδηγήσει μηχανή έως 125 κυβικά δεν χρειάζεται δίπλωμα. Αρκεί απλώς ένα δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας Β’ για να οδηγήσει μηχανή. Αγνοώντας, όπως τονίζεται και στο Δελτίου Τύπου της Π.Σ.Ε.Ο παρακάτω, ότι η μηχανή συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά από το αυτοκίνητο και το σημαντικότερο ότι κάθε χρόνο χάνονται χιλιάδες άνθρωποι από τροχαία με μηχανές.

Πλέον αυτό καταργείται και απελευθερώνεται η ελεύθερη και χωρίς δίπλωμα οδήγηση μηχανής έως 125 κυβικά. «Ο πιο απλός πολίτης καταλαβαίνει πως αυτό είναι ταφόπλακα. Πρόκειται για τις μηχανές που εμπλέκονται στα περισσότερα ατυχήματα» λέει στο Dnews ο κ. Ζωγράφος και συνεχίζει «Μίλησα με το υπουργείο και αυτό που μου λένε είναι ότι… θα το δουν. Πρόκειται για απόφαση πολύ πολύ επικίνδυνη». Κλείνοντας την επικοινωνία μας τόνισε πως «απορώ ποιος σκέφτηκε κάτι τόσο εγκληματικό, πρέπει να αποσυρθεί άμεσα».

Διαβάστε την σχετική ανακοίνωση της Π.Σ.Ε.Ο.

“Μετά το “μαγείρεμα” και την μετατροπή των αδειών οδήγησης μοτοποδηλάτων σε ΑΜ, η συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσυκλέτας, θα απογειώσει τα τροχαία συμβάντα στην χώρα μας.

Δεν έχει θέση μια τέτοια “νομοθεσία-ντροπή” σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα.

Και για να επαναλάβουμε τα αυτονόητα, τα οποία δυστυχώς ο νομοθέτης αγνοεί:

Η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι “όχημα μονής γραμμής”, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη.

Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσυκλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας.”

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected