O Juan Joya Borja η αλλιώς «El Risitas» πέθανε σε ηλικία 65 ετών, έχοντας στο ενεργητικό του το πιο viral γέλιο του κόσμου.
Το όνομα Juan Joya Borja στους περισσότερους από εμάς στην Ελλάδα, δεν λέει κάτι. Όπως κάτι δεν λέει και το καλλιτεχνικό του όνομα που ήταν το «El Risitas».
Το παρακάτω video όμως, δεδομένα θα το έχετε πετύχει κάπου… Σε social media, στο Youtube, σε κάποιο meme, σε κάποιο gif… Δεν γίνεται να μην το έχετε δει.
Μιλάμε βέβαια για το διασημότερο και πιο viral γέλιο του κόσμου που έχει ενσωματωθεί σε εκατομμύρια σατιρικά videos στον πλανήτη, διασκεδάζοντας μικρούς και μεγάλους.
Όπως αναφέρει το gazzetta.gr, ο συγκεκριμένος Ισπανός κωμικός δεν είναι κοντά μας, καθώς πέθανε χθες στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο «Virgen del Rocío» της Σεβίλλης σε ηλικία 65 ετών.
O Juan Joya Borja από τον περασμένο Σεπτέμβριο αντιμετώπιζε σοβαρά θέματα με την υγεία του, καθώς ένα αγγειακό πρόβλημα στο πόδι του, είχε ως αποτέλεσμα να ακρωτηριαστεί.
Χθες το μεσημέρι, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο «El Risitas» μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από ξαφνική υποτροπή του προβλήματός του.
Η κατάσταση όμως ήταν πολύ δύσκολη και παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή.
Η ιστορία πίσω από το video
Μπορεί το video με το γέλιο του να έγινε παγκοσμίως γνωστό τα τελευταία 5-6 χρόνια, όμως η ιστορία του ξεκινάει πίσω στο 2007. Τότε ήταν που είχε φιλοξενηθεί στην εκπομπή «Ratones Coloraos» του Jesús Quintero και μεταξύ των όσων είπε ήταν και μία ιστορία από όταν δούλευε στην κουζίνα ενός εστιατορίου…
Σε αυτή λοιπόν περιέγραφε πως άφηνε τα τηγάνια από τις παέγιες στην θάλασσα για να τα ξεπλύνει ο αφρός και γύρισε το πρωί για να πάρει, διακόπτοντας ουκ ολίγες φορές τα όσα έλεγε με το χαρακτηριστικό του γέλιο.
Στο Youtube ανέβηκε στις 25 Ιουνίου του 2007 και «έγραψε» πάνω από ένα εκατομμύριο views πριν γίνει ευρέως γνωστό το 2014. Τότε η Μουσουλμανική Αδελφότητα το χρησιμοποίησε σε μία παρωδία για τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι, ενώ ένα χρόνο αργότερα χρησιμοποιήθηκε για παρουσίαση του MacBook.
Το συγκεκριμένο video μέσα σε ένα μήνα είχε πάνω από 5 εκατομμύρια προβολές και πλέον είχε γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο.