Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Περιγραφή

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Κατηγορίες
Διάφορα - Οικονομία

ΕΕΚΕ : “Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί”

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη λειτουργία των νοικοκυριών τους.

Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:

 Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%

Ø  Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%

Ø  Τηλεπικοινωνίες: 25,48%

Ø  Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%

Ø  Ακίνητα: 2,66%

Ø  Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%

Ø  Διάφορα: 1,52%

Ø  Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%

Ø  Τρόφιμα: 0.76%

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2023:

– Διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε

–  Επέφερε στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος

–  Παρείχε στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους

Η ΕΕΚΕ βρίσκεται διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε καταναλωτικό πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει.

Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί

Κανένας καταναλωτής δεν είναι μόνος

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνία

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/

e-mail: info@eeke.gr

Τel :210-8817730

Web: www.eeke.gr

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected