Ένα σημείωμα γεμάτο αξιοπρέπεια, σεβασμό και ανθρωπιά άφησαν οι ποδοσφαιριστές του Ιράν στα αποδυτήρια του SoFi Stadium μετά την αναμέτρηση με το Βέλγιο για τη 2η αγωνιστική του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.
Οι Ιρανοί διεθνείς επέλεξαν να στείλουν ένα μήνυμα ενότητας και ειρήνης. Στο χειρόγραφο σημείωμα ευχαρίστησαν το Λος Άντζελες για τη φιλοξενία, καθώς και όλους τους συμπατριώτες τους που στήριξαν την ομάδα με την «καρδιά, τη φωνή και την ψυχή» τους κατά τη διάρκεια των αγώνων.
«Ήρθαμε με περηφάνια, αγωνιστήκαμε με τιμή και φεύγουμε με αξιοπρέπεια», έγραψαν χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι το πνεύμα του ιρανικού λαού παραμένει ζωντανό και ακλόνητο.
Το μήνυμα ολοκληρώνεται με μια ευχή που ξεπερνά τα όρια του αθλητισμού: «Είθε η ειρήνη, ο σεβασμός και η φιλία να επικρατήσουν ανάμεσα σε όλα τα έθνη». Ένα κείμενο που κέρδισε τον θαυμασμό φίλων και αντιπάλων.
A note from the Iran national football team in SoFi Stadium’s locker room. These athletes have faced discrimination by their World Cup hosts for representing a nation that was attacked in an unprovoked war. Imagine how they’d have been treated if they had invaded another country pic.twitter.com/xfwxM8cQid
— Kourosh Ziabari (@KZiabari) June 22, 2026









