Η Βέροια ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Αντώνη Χερίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026/27. Ο 22χρονος επιθετικός παραμένει στη «Βασίλισσα», με τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο να πιστεύουν στις δυνατότητές του και στην περαιτέρω αγωνιστική του εξέλιξη.
Η ανακοίνωση :
“Η Βέροια FC ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον νεαρό επιθετικό Αντώνη Χερίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026/2027.
Ο ικανός φορ θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της Βασίλισσας, αποτελώντας μία σημαντική επένδυση για το παρόν και το μέλλον της ομάδας μας. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Αντώνης έχει ήδη δείξει στοιχεία που τον καθιστούν έναν ποδοσφαιριστή με προοπτικές, ξεχωρίζοντας για την αγωνιστική του νοοτροπία και τη διάθεσή του να δουλεύει καθημερινά για να εξελίσσεται.
Η διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο πιστεύουν στις δυνατότητές του και είναι βέβαιοι ότι με σκληρή δουλειά θα συνεχίσει να προσφέρει σημαντικές λύσεις στην επιθετική γραμμή της ομάδας.
Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της Βέροιας FC.”









