Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου ανακοίνωσε την παραμονή του Τριαντάφυλλου Πασαλίδη ενόψει της σεζόν 2026/2027 στη SL2. O 29χρονος (19/07/1996) Έλληνας κεντρικός αμυντικός θα συνεχίσει να φορά τα κυανόλευκα για 2η σερί σεζόν, έχοντας καταγράψει πέρυσι 5 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Super League 2, όλες τους στα playoffs.
Μιλώντας στο nikifc.gr για την ανανέωση του συμβολαίου του, ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης σχολίασε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα φορέσω και τη νέα σεζόν την φανέλα της Νίκης Βόλου. Όλοι μαζί, ομάδα, διοίκηση και κόσμος, πρέπει ενωμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό προκειμένου να πετύχουμε όλους μας τους στόχους. Ανυπομονώ να σας δω όλους ξανά από κοντά».









