Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ αποτελεί ο Αλεσάντρο Βολιάκο, καθώς ολοκληρώθηκε ο μονοετής δανεισμός του από την Τζένοα. Ο 27χρονος Ιταλός κεντρικός αμυντικός αποκτήθηκε το καλοκαίρι του 2025 και κατέγραψε 14 συμμετοχές με τη φανέλα του «Δικεφάλου», πετυχαίνοντας δύο γκολ. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τον ευχαρίστησε για την προσφορά του και του ευχήθηκε καλή συνέχεια στην καριέρα του, με τον έμπειρο στόπερ να επιστρέφει πλέον στην ομάδα της Γένοβας.
Η ανακοίνωση :
“Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη λήξη του δανεισμού με τον Αλεσάντρο Βολιάκο.
Ήρθε στον Δικέφαλο ως δανεικός τον Αύγουστο του 2025. Αγωνίστηκε σε 14 παιχνίδια και πέτυχε δύο γκολ.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του!”









