Κατηγορίες
Γ Εθνική / Τοπικά

Γ Εθνική : Διπλή παραμονή στην Αμφιάλη

Συνεχίζει τη συγκρότηση του ρόστερ η νεοφώτιστη στη Γ Εθνική, Αμφιάλη. Οι πρωταθλητές Πειραιά ανακοίνωσαν την παραμονή του 25χρονου μέσου, Σωτήρη Λούβη αλλά και του 24χρονου χαφ, Δημήτρη Σαούλια.

Αναλυτικά :
“Ανανέωση με παρόν και μέλλον για την ΑΠΣΕ Αμφιάλη!
Η διοίκηση της ΑΠΣΕ Αμφιάλη βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τους Σωτήρη Λούβη και Δημήτρη Σαούλια για τη σεζόν 2026-2027.
Δύο ποδοσφαιριστές που με την αγωνιστική τους συνέπεια, το πάθος και τον εξαιρετικό τους χαρακτήρα αποτελούν σημαντικά κομμάτια της ομάδας μας και θα συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα της Αμφιάλης και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η παραμονή τους ενισχύει τον κορμό της ομάδας και επιβεβαιώνει την κοινή μας επιθυμία να συνεχίσουμε μαζί την προσπάθεια για μια ανταγωνιστική και επιτυχημένη χρονιά.
Τους ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα κυανέρυθρα!
Σωτήρη και Δημήτρη, συνεχίζουμε μαζί!”

moserlx-gif-1
error: Protected