Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Επαμεινώνδα Κουτρομάνο ανακοίνωσε ο ΠΑΣ Πύργος, διατηρώντας στον πάγκο τον προπονητή που οδήγησε την ομάδα στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο στη Super League 2. Ο 42χρονος τεχνικός, με θητεία σε Πανιώνιο και Κηφισιά, θα συνεχίσει να καθοδηγεί τους «κυανόλευκους» στο νέο τους ξεκίνημα στις επαγγελματικές κατηγορίες, με στόχο μια ανταγωνιστική παρουσία στο πρωτάθλημα.
Η ανακοίνωση :
“Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας με τον προπονητή Επαμεινώνδα Κουτρομάνο.
Ύστερα από μια ιστορική και απόλυτα επιτυχημένη χρονιά, που συνδυάστηκε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο στις επαγγελματικές κατηγορίες, ο άνθρωπος που οδήγησε την ομάδα μας στην επιτυχία θα συνεχίσει να βρίσκεται στο τιμόνι της και στη Super League 2.
Με πίστη στο πλάνο, σκληρή δουλειά και κοινό όραμα, συνεχίζουμε μαζί το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της ιστορίας μας.
Καλή επιτυχία, κόουτς!”









