Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη, βάζοντας τίτλους τέλους σε μια κοινή πορεία τριών ετών.
Ο 36χρονος τερματοφύλακας φόρεσε τα ερυθρόλευκα από το 2022, έχοντας συνολικά 78 συμμετοχές, συμβάλλοντας στην κατάκτηση τίτλων και ζώντας ιστορικές στιγμές με τον σύλλογο, κορυφαία εκ των οποίων η κατάκτηση του UEFA Conference League.









