Έναν από τους πιο πολύτιμους παίκτες της περσινής σεζόν, διατηρεί στο έμψυχο δυναμικό της η Αναγέννηση Σχηματαρίου. Ο Λόγος για τον Νότη Ρεσβάνη, τον 27χρονο μεσοεπιθετικό, ο οποίος συνέβαλε με 11 γκολ στην παραμονή της ομάδας στη Γ Εθνική.
Η ανακοίνωση :
“Το ταξίδι της Αναγέννησης Σχηματαρίου στη Γ’ Εθνική συνεχίζεται και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που έχουμε στο πλευρό μας ανθρώπους που πιστεύουν στο όραμα και την προσπάθεια της ομάδας.
Ο Νότης Ρεσβάνης θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της Αναγέννησης και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Τον ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του και ανυπομονούμε να ζήσουμε μαζί ακόμη περισσότερες όμορφες στιγμές και επιτυχίες.
Νότη, σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας!”









