Η ΑΕ Νεάπολης διατηρεί στο δυναμικό της έναν από τους αρχηγούς της, καθώς ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον Βαγγέλη Κασαπάκη για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο 29χρονος επιθετικός παραμένει στην ομάδα για τρίτη συνεχόμενη σεζόν.
Αναλυτικά :
“Μαζί συνεχίζουμε, μαζί ονειρευόμαστε
Ένας ακόμα απ’ τους αρχηγούς μας συνεχίζει μαζί μας!
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας μας, με τον δικό μας Βαγγέλη, με τον Βαγγέλη Κασαπάκη, ο οποίος θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της ομάδας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Βαγγέλης, με το πάθος, τη μαχητικότητα, την αφοσίωσή του όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην οικογένειά μας αλλά και την εμπειρία του, έχει αποδείξει ότι αποτελεί σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι της προσπάθειας που καταβάλλεται στην ΑΕ Νεάπολης και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που θα συνεχίσουμε μαζί αυτή την πορεία.
Κάσα σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας και στη φετινή σεζόν και όλοι μαζί να πετύχουμε τους στόχους μας.”









