Την παραμονή του Νίκου Μητροσύλη στην τεχνική ηγεσία ανακοίνωσε ο Ερμής Κιβερίου, με τις δύο πλευρές να συνεχίζουν μαζί για έκτη διαδοχική αγωνιστική περίοδο. Ο έμπειρος προπονητής, καθηγητής Φυσικής Αγωγής και ένας από τους πλέον καταξιωμένους τεχνικούς του αργολικού ποδοσφαίρου, βρίσκεται στον σύλλογο από το 2020 και έχει συνδέσει το όνομά του με σημαντικές επιτυχίες, μεταξύ των οποίων και η κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Η ανακοίνωση :
“Ο προπονητής του τίτλου Νίκος Μητροσύλης συνεχίζει για 6η συνεχόμενη χρονιά μαζί μας.
Nikolas Mitrossilis καλή επιτυχία”









