Ακόμη ένας ποδοσφαιριστής στη… φαρέτρα του ΠΑΟ Ρουφ στη Γ Εθνική. Οι πρωταθλητές της ΕΠΣ Αθηνών ανακοίνωσαν την παραμονή του 26χρονου μέσου, Ματθαίου Σαχσανίδη, ο οποίος εντάχθηκε στο ρόστερ το καλοκαίρι του 2025 και συνέβαλε τα μέγιστα στην περσινή επιτυχία.
Αναλυτικά :
“Ο ΠΑΟ ΡΟΥΦ ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Ματθαίο Σαχσανίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Ένας ποδοσφαιριστής που ξεχωρίζει για το πάθος, τη μαχητικότητα και τη συνέπειά του, θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της οικογένειας του ΠΑΟ ΡΟΥΦ και τη νέα σεζόν.
Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ερυθρόλευκη φανέλα!
Συνεχίζουμε μαζί. Συνεχίζουμε δυνατά.”









