Κατηγορίες
Γ Εθνική / Τοπικά

Γ Εθνική : Παραμένει στον Πανναξιακό ο Αντώνης Βαλέττας

Ο Πανναξιακός συνεχίζει να επενδύει στα δικά του παιδιά, ανακοινώνοντας την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Αντώνη Βαλέττα για την αγωνιστική περίοδο 2026-27. Ο 18χρονος μέσος, θα παραμείνει στο ρόστερ της ομάδας ενόψει της συμμετοχής στη Γ Εθνική.

Η ανακοίνωση :

“Ο Πανναξιακός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή Αντώνη Βαλέττα για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Ο Αντώνης, γεννημένος το 2008, θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Πανναξιακού, αποτελώντας ένα σημαντικό μέλος της ομάδας μας και συμβάλλοντας με το ταλέντο, τη διάθεση και τη δουλειά του στην επίτευξη των στόχων της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Του ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα του αγαπημένου μας Πανναξιακού!”

moserlx-gif-1
error: Protected