Διάφορα

Ηλεία : Παιδιά παρακολοθούν την τηλεκπαίδευση σε αυλή καφενείου (photos)

Αρκετά τα ζητήματα που προκύπτουν από την τηλεκπαίδευση δημοτικών και νηπιαγωγείων ανά την Ελλάδα και ειδικά για τους μαθητές ορεινών κυρίως χωριών αλλά και παιδιά αδύναμων οικογενειών που δεν έχουν ούτε πρόσβαση στο ίντερνετ, ούτε τάμπλετ για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα.

Όπως αναφέρει η Πρωινή Ηλείας, στο χωριό Πεύκη του δήμου Πύργου, τα παιδιά φορούν μπουφάν και κουκούλες για να προφυλαχτούν από το κρύο, σε ένα καφενείο που διαθέτει ίντερνετ στο χωριό, και μοιράζονται ένα κινητό και ένα παλιό λάπτοπ, τα οποία δανείστηκαν για να μπουν στην πλατφόρμα του Υπουργείου.

Ο πρόεδρος της Τ.Κ Πεύκης, κ. Γρηγόρης Ξουλεής που ταυτόχρονα είναι και ιδιοκτήτης του καφενείου του χωριού του μοναδικού χώρου που διαθέτει ίντερνετ κάνει τα αδύνατα δυνατά για να βοηθήσει αυτά τα παιδιά και επειδή το μαγαζί του είναι κλειστό λόγω του lockdown φιλοξενεί τους μικρούς μαθητές σε ένα χώρο έξω από το κατάστημα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τρία από αυτά τα παιδάκια, μοιράζονται ένα κινητό. Προφανώς, αυτή η εικόνα της τηλεκπαίδευσης όχι μόνο στην Πεύκη, αλλά και σε πολλά άλλα χωριά και σε αδύναμα νοικοκυριά. Το μόνο που ζητάει ο πρόεδρος κάνοντας μια έκκληση ανάρτηση στο fb είναι να ευαισθητοποιηθούν οι υπεύθυνοι και να κινητοποιηθούν άμεσα, γιατί εκτός των άλλων και ο καιρός θα αγριέψει σε λίγο και οι μικροί μαθητές δεν θα μπορούν πια να κάνουν μάθημα μέσα στο κρύο!

Ο Σύλλογος Δασκάλων είχε στείλει από τον Ιούνιο λίστες στο Υπουργείο με τις ανάγκες των σχολείων

Να σημειώσουμε δε, ότι ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Περιφέρειας Πύργου έχει επισημάνει τα κακώς κείμενα του όλου εγχειρήματος της τηλεκπαίδευσης και διαμαρτυρηθεί πολλές φορές ζητώντας την εξασφάλιση, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού (laptop ή tablet) και την μέριμνα για δωρεάν και γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο για όλους τους μαθητές.

Μάλιστα τον Ιούνιο – όπως επισημαίνει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του- είχαν αποσταλεί πίνακες στο Υπουργείο Παιδείας και την Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που αποτυπώνουν τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως και την αδυναμία πρόσβασης πολλών μαθητών σε υπηρεσίες διαδικτύου. Το Υπουργείο όμως εξακολουθεί να επιλέγει να αγνοεί τις ανάγκες αυτές και απλά να «διαφημίζει» μια εξιδανικευμένη κατάσταση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στη σχολική πραγματικότητα.

moserlx-gif-1
coffee-banner
error: Protected